Saturday, July 28, 2018

Pengedar Shaklee di Johor

Assalamualaikum w.b.t

Pertama sekali saya ingin memperkenalkan diri saya. Nama saya Nadia @ Nad. Saya dibesarkan di Kluang Johor. Saya juga ibu kepada seorang puteri yang diberi nama Nurhana Qasandra El Khayla Binti Mohamad Nurhakim. Saya mempunyai butik pakaian dan saya juga mengambil tempahan kek. Selain itu, saya adalah seorang Pengedar Sah Shaklee Kluang dan seluruh Malaysia yang aktif.



Pengenalan nad dengan Shaklee bermula dengan Set Kurus dan Vitamin C. Sekaligus nad terus daftar untuk menjadi ahli. Sebabnya nad tak nak terlepas peluang yang sangat bernilai. Okay nie nad nak sembang sikit pasal Agen/Stokis Shaklee. Sebenarnya, Shaklee hanya ada Branch dan Hq sahaja. Untuk Agen/Stokis adalah orang yang sama iaitu Ahli atau SID yang berdaftar dengan Shaklee.

Untuk kawasan Kluang dan Ayer Hitam, nad ada menyediakan sistem Cash On Delivery. Tapi... jangan risau yang berada di luar Kluang. Sebab vitamin yang anda beli, nad akan terus pos dengan menggunakan perkhidmatan Pos Laju / Citylink. Penerangan yang jelas akan nad terangkan dari segi cara makan dan cara simpan setelah menjadi pelanggan nadπŸ˜‰πŸ˜‰

NAK CANTEK??? NAK SIHAT??? VITAMIN SHAKLEE KAN ADAπŸ‘πŸ‘

No comments:

Post a Comment